CV Sjabloon Cambridge is een curriculum vitae voorbeeld waarvan de inhoud is ingevuld voor een sollicitant die in zijn loopbaan heeft gewerkt als helpdeskmedewerker ICT en medewerker ICT.
De inhoud van dit sjabloon is willekeurig gekozen ter illustratie. Deze curriculum vitae template kun je gebruiken voor elke andere functie en sollicitatie. Je kunt CV Sjabloon Cambridge gratis downloaden in een 1 pagina uitvoering of in een uitvoering van 2 pagina’s.
Al onze curriculum vitae sjablonen zijn Microsoft Word documenten. Ze kunnen dus alleen geopend en bewerkt worden in Word.
CV Sjabloon Cambridge (1 pagina)
1-1
GRATIS DOWNLOAD:
CV Sjabloon Cambridge (1 pagina versie)
CV Sjabloon Cambridge (2 pagina’s)
1-2
2/2
GRATIS DOWNLOAD:
CV Sjabloon Cambridge (2 pagina’s versie)
CV Sjabloon Cambridge opstellen
Hieronder is de inhoud van dit sjabloon uitgewerkt. De inhoud van de 1 pagina en 2 pagina varianten van CV Template Cambridge kunnen lichtelijk van elkaar verschillen. Alleen de volledige inhoud van de 2 pagina versie is hieronder verder uitgewerkt.
CV voorbeeld ICT
PERSONALIA
Naam:
Duncan Hofmaker
Adres:
Parelhofstraat 164
1025 KL Almere
Telefoon:
06 123 456 78
E-mail:
Duncan.Hofmaker@mail.com
Geboortedatum:
15-08-1990
Nationaliteit:
Nederlandse
OPLEIDINGEN
2004 – 2008 | MBO COLLEGE
ICT-beheer niveau 4
Diploma behaald.
2000-2004 | MONFORT COLLEGE
VMBO-theoretische leerweg
Diploma behaald.
WERKERVARING
2016-heden | WEBIRUS HOSTING
Helpdeskmedewerker ICT
Webirus hosting is een Nederlandse webhostingbedrijf. Met tienduizenden klanten is een ambitieus en snelgroeiend bedrijf. Het bedrijf biedt naast registratie van domeinen en webhosting ook andere diensten zoals het licenseren van softwarepakketten aan particulieren.
Enkele taken van mij bij het bedrijf waren:
- Het beantwoorden van vragen van klanten middels e-mail, telefoon en live-chat.
- Het helpen opzetten van de hosting en domeinregistraties van klanten.
- Het verlenen van (technische) assistentie aan klanten bij het installeren van WordPress, Joomla en dergelijke programma’s op hun website.
- Het bedenken van oplossingen bij problemen van klanten met betrekking tot onze producten en diensten. Allereerst zelfstandig en bij uitzonderlijke gevallen doorverwijzen naar gespecialiseerde collega’s.
- Algemene informatie verschaffen aan zowel potentiële klanten als bestaande klanten over onze producten en diensten.
2010-2014 | MY SOLUTION ICT
Helpdeskmedewerker ICT
My Solution ICT is een nationaal en internationaal opererend B2B Nederlands bedrijf in de ICT-branche. Het bedrijf heeft de licentie om namens internationale software bedrijven producten en diensten te verkopen aan bedrijven, organisaties en (lokale) overheden in de Benelux.
Enkele taken van mij bij het bedrijf waren:
- Support verlenen aan klanten met betrekking tot de software oplossingen die klanten gebruiken die zij via My Solution ICT licenseren.
- Enkele voorbeelden van software waarover support verleend wordt via de helpdesk afdeling zijn; Microsoft Office, Windows Server 2008 en 2012, Windows 10, Microsoft Active Director, Citrix Director, Office 365, Oracle, Microsoft Azure AD, Microsoft Exchange.
- Mijn specialisatie gebied op de helpdesk afdeling was op Microsoft producten zoals Microsoft Office, Windows 10, Office 365 en Microsoft Exchange.
2008-2010 | GROWTRONICS IT
Helpdeskmedewerker Windows 10
Growtronics IT is een ICT-bedrijf gespecialiseerd in de licensering van software pakketten aan bedrijven in het MKB. Het bedrijf opereert vanuit Almere en heeft klanten over het hele land.
Enkele taken van mij bij het bedrijf waren:
- Oplossen van problemen van gebruikers met betrekking tot Microsoft Windows 10, Microsoft Office en Office 365.
- Ondersteuning via e-mail, telefoon en ook op locatie.
- Bewaken, analyseren en correct afhandelen van gerapporteerde problemen met betrekking tot de gelicenseerde producten.
2005-2008 | HYLOHY TELECOM
Medewerker klantenservice
Hylohy is een budget mobiele telefonie maatschappij en dochteronderneming van KNP Telecom. Hylohy is in 2002 opgericht en na een explosieve groei in de jaren daarop overgenomen door KNP Telecom.
Gedurende mijn studententijd heb ik 24 uur per week, voornamelijk in de avonden en in de weekenden, gewerkt bij het bedrijf als medewerker klantenservice
Enkele taken van mij bij het bedrijf waren:
- Het afhandelen van klachten van klanten met betrekking tot hun mobiele abonnement.
- Het telefonisch afsluiten van abonnementen.
- Het aanbieden van aantrekkelijke voorstellen voor contractverlening.
- Ondersteuning via e-mail en telefonische gesprekken met klanten bij zaken met betrekking tot onze geleverde diensten.
EIGENSCHAPPEN
Stressbestendig
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
Oplossingsgericht
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
Analytisch
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
Klantgericht
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
TALEN
Nederlands
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◼
Engels
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
Duits
◼◼◼◼◼◼◼◻◻◻
IT-KENNIS
Microsoft Office
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
Photoscape
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
Eviews
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
Windows 10
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◼
Microsoft Exchange
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
Microsoft Active Director
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
Microsoft Azure AD
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
Citrix Director
◼◼◼◼◼◼◼◻◻◻
Windows Server 2008
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
INTERESSES
Bioscoop
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
Karaoke
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
Badminton
◼◼◼◼◼◼◼◻◻◻
World of Warcraft
◼◼◼◼◼◼◼◻◻◻
EINDE INHOUD SJABLOON
Handige tips over het maken van je cv bespreken wij in curriculum vitae|voorbeeld cv. Voor een volledige overzicht van al onze gratis cv templates ga je naar cv sjablonen.