CV Sjabloon York

CV Sjabloon York is een curriculum vitae voorbeeld waarvan de inhoud is ingevuld voor een sollicitant die in zijn loopbaan heeft gewerkt als commercieel medewerker.

De inhoud van dit sjabloon is willekeurig gekozen ter illustratie. Deze curriculum vitae template kun je gebruiken voor elke andere functie en sollicitatie. Je kunt CV Sjabloon York gratis downloaden in een 1 pagina uitvoering of in een uitvoering van 2 pagina’s.

Al onze curriculum vitae sjablonen zijn Microsoft Word documenten. Ze kunnen dus alleen geopend en bewerkt worden in Word.

CV Sjabloon York (1 pagina)

1-1

CV Sjabloon York 1-1, voorbeeld cv commercieel medewerker
CV Template York 1/1

GRATIS DOWNLOAD:
CV Sjabloon York (1 pagina versie)

CV Sjabloon York (2 pagina’s)

1-2

CV Sjabloon York 1-2 (2 paginas)
CV Template York 1/2

2-2

CV Sjabloon York 2-2 (2 paginas)
CV Template York 2/2

GRATIS DOWNLOAD:
CV Sjabloon York (2 pagina’s versie)

CV Sjabloon York opstellen

Hieronder is de inhoud van dit sjabloon uitgewerkt. De inhoud van de 1 pagina en 2 pagina varianten van CV Template York kunnen lichtelijk van elkaar verschillen. Alleen de volledige inhoud van de 2 pagina versie is hieronder verder uitgewerkt.

CV voorbeeld commercieel medewerker

PERSONALIA

Naam:
Richard Maaslander
Adres:
Grote Voltestraat 310
1250 AL Laren
E-mail:
R.Maaslander@fmail.com
Telefoon:
06 123 45 678
Nationaliteit:
Nederlandse
Geboortedatum:
28-08-1989

OPLEIDINGEN

2007-2012 | UNIVERSITEIT VAN AMSTERDAM | Amsterdam
Bedrijfseconomie
– Msc behaald in 2012.
– Bsc behaald in 2010.

2001-2007 | CORNELIS SCHUYT COLLEGE | Hilversum
VWO
– Diploma behaald.
– Afstudeervakken: Nederlands, Engels, Duits, Economie, Economie II, Geschiedenis, Aardrijkskunde.

WERKERVARING

2016-heden | GLOBAL GULF INVESTMENT EUROPE | Haarlem
Accountmanager

G.G.I.B. is een vastgoedonderneming gespecialiseerd in de funding van vastgoedprojecten in Dubai en Abu Dhabi. Het bedrijf benadert vermogende particulieren en informeert hen over aantrekkelijke investeringsmogelijkheden in de Golf regio. Vanuit het hoofdkantoor in Haarlem functioneert het bedrijf als schakel tussen investeerders en projectontwikkelaars.

Mijn taken en verantwoordelijkheden:

  • Het opstellen van offertes aan nieuwe klanten en deze aan hen presenteren.
  • Onderhouden van telefonisch contact met bestaande klanten.
  • Het terugbellen van (potentiële) klanten die interesse hebben in onze producten en het closen van de deal.
  • Het aanbieden van aantrekkelijke verkoop voorstellen aan bestaande klanten en hen overtuigen om overgaan tot koop.
  • Het adviseren van klanten en hen informeren over onze breed scala aan producten.
  • Begeleiden van klanten bij het tekenen van investeringscontracten op kantoor of op locatie bij de klant.
  • Omzetdoelstellingen bewaken en onze cold-call acquisitie team aansturen.

Behaalde resultaten:
Sinds mijn aantreden als accountmanager zijn de sales van de aangeboden financiële producten jaarlijks met 40% gestegen.
Als accountmanager heb ik mijn team, de cold-call acquisitie team, van drie medewerkers uitgebreid naar zeven medewerkers om de groei te continueren.
Ik ben verantwoordelijk geweest voor het uitbreiden van het productaanbod van het bedrijf. Naast vastgoed cv’s biedt het Global Gulf Investment Europe team nu ook obligaties en verzekeringsproducten aan investeerders.

2015-2016 | GRONDINVEST METROPOL | Amsterdam
Commerciële Medewerker (Binnendienst)

Grondinvest Metropol is een aanbieder van speculatieve grondinvesteringen voor de vermogende particuliere belegger. Het bedrijf biedt speculatieve grond, grenzend aan Randstedelijke gebieden, aan waarvan de kans aanwezig is dat er wijzigingen zullen optreden op de bestemming van de gronden ter uitbreiding van wonen, kantoren of winkelgebieden in deze gemeenten.

Mijn taken en verantwoordelijkheden:

  • Koude acquisitie met als doel het genereren van serieus geïnteresseerde gegadigden voor onze producten op de markt oftewel het creëren van ‘warme leads’.
  • Klanten informeren naar de verschillende instapmogelijkheden in grond in de desbetreffende gebieden.
  • Het maken van vervolgafspraken met klanten voor de accountmanager of de commerciële medewerker buitendienst.

2012-2015 | BRANDWIN | Amsterdam
Commerciële Medewerker (Binnendienst)

Brandwin is een handelsonderneming die zich richt op de verkoop van display artikelen. De klanten van Brandwin bestaan voor een groot gedeelte uit benzinestations, kiosken, toeristenwinkels in Nederland.

Mijn taken en verantwoordelijkheden:

  • Het opzetten van marketingcampagnes voor een effectieve generatie van leads.
  • Afspraken inplannen voor de buitendienst medewerkers.
  • Ondersteunen van de buitendienst medewerkers en accountmanagers die op bezoek gaan bij klanten.
  • Onderhouden van contacten met klanten en als aanspreekpunt voor Brandwin optreden om vragen met betrekking tot producten, contracten en dergelijke te beantwoorden.
  • Het bewaken van voorraadposities voor de klanten.
  • Het bewaken en sturen van de salesdoelstellingen.
  • Het maken van financiële overzichten en analyses met betrekking tot de sales en deze rapporteren aan het management.
  • Het bijhouden van klantgegevens en verkopen in onze CRM systeem.

TALEN

Nederlands
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◼
Engels
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
Duits
◼◼◼◼◼◼◻◻◻◻

IT-KENNIS

MS Word
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
MS Excel
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
MS Powerpoint
◼◼◼◼◼◼◼◻◻◻
Martovina
◼◼◼◼◼◼◻◻◻◻

COMPETENTIES

Overtuigingskracht
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
Resultaatgericht
◼◼◼◼◼◼◼◼◼◻
Besluitvaardig
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻
Commercieel inzicht
◼◼◼◼◼◼◼◼◻◻

INTERESSES

Reizen
Bioscoop
Fitness
Muziek

EINDE INHOUD SJABLOON

Handige tips over het maken van je cv bespreken wij in curriculum vitae|voorbeeld cv. Voor een volledige overzicht van al onze gratis cv templates ga je naar cv sjablonen.